jacintha.reismee.nl

dag 2.

Lieve allemaal. wat een reis was het zeg! Maar gelukkig heb ik het overleefd. Helaas moest er wel iets mis gaan, ze waren mijn koffer kwijt en die van nog 10 andere. Gelukkig heb ik hem weer en kan ik morgen mooi alles in mijn nieuwe kamer inrichten. Gisteren hadden de kinderen mij het strand laten zien en een stukje van de omgeving. En vandaag waren we naar de chipmunks geweest. Dat is een indoor speeltuin. Erg leuk! Morgen start mijn werk echt en dinsdag heb ik mijn rijles! Vanaf donderdag sta ik er helemaal alleen voor en moeten Jen en Pete weer werken. Maar de komende 3 dagen laten ze me alles zien en leggen ze alles uit. Mijn hostfamily is erg lief en leuk, ik voel me er nu al thuis. Ben benieuwd hoe het de komende weken gaat. ik hou jullie op de hoogte! Liefs xxx

Reacties

Reacties

mariska

Wat fijn dat t goed is gegaan lieverd!

Gonda

Wat een opluchting dat je koffer toch goed is aangekomen. Wat had je moeten doen zonder al je spullen??
Ik kijk uit naar je eerste foto's.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!