jacintha.reismee.nl

4 weken later...

heey allemaal,

4 weken geleden begon ik bij het gezin. De tijd vliegt! Ik heb het al zo naar mijn zin hier. Het lijkt wel alsof ik al maanden bij hun ben, zo thuis voel ik me al. Maar de dag dat ik wegging thuis kan ik me nog heel goed herinneren. Dat lijkt pas een paar dagen geleden. Zo gek! Maar tevens ook wel een heel goed teken :)

De "zwaarste"weken heb ik overleefd. Want de eerste 4 weken moeten de kinderen aan je wennen en dat is al aardig gelukt!

Joshua is gisteren (27 september) 7 jaar geworden! Op de dag zelf kwamen wat familieleden en vandaag had hij zijn kinderfeestje. Een birthday weekend dus!

Ik had met Josh de afspraak gemaakt, dat als hij vrijdag netjes in bed bleef liggen, dat hij me zaterdag ochtend wakker mocht maken voor zijn kadootje. Hij bleef netjes liggen en dus maakte hij me heel lief wakker om 6:30 uur. Hij kwam lief de trap af en klopte zachtjes op mijn deur en zei... Guess wat Jacintha, ITS MY BIRTHDAY!!!! Come quickly, you have to see all my presents. Hij had van een aantal familieleden al kadootjes thuis liggen. Zoals van zijn familie die in Engeland wonen en zijn oom en tante die op vakantie zijn.

Hij is onwijs verwend. En heeft een super leuk weekend gehad!

Op dit geweldig, drukke, weekend na heb ik ook weer een leuke week gehad! Ik ben samen met Ulrika wezen lunchen bij de Dutch Delight, hmm jammie lekker een patatje oorlog en een frikandel speciaal gegeten. En natuurlijk ook chocomel en fristi gedronken! Ulrika vond het Nederlandse eten en drinken ook erg lekker en ze wil vaker bij dit restaurant eten!

Mijn eerste week sportschool heb ik ook weer overleefd. Alleen na de eerste dag had ik onwijze spierpijn maar de andere 3 dagen totaal niet. De workouts zijn erg fijn! Zo kan ik gelukkig nog een beetje sporten, en ik vind het nog leuk ook :)

Komende week is de eerste vakantie week, morgen nog lekker vrij en dan dinsdag t/m vrijdag werken. Nu hele dagen maar daardoor kunnen we ook leuke dingen doen! Dinsdag ga ik met de jongens naar een Transport en teckniek museum, erg leuk( hoop ik ). Verder moeten we nog leuke plannen gaan maken, maar dat komt zeker wel goed!

Zondag gaat de familie op vakantie en ben ik 10 dagen alleen thuis. Maar met al mijn vrienden om mij heen kan ik me niet vervelen :).

Zondag heb ik ook mijn eerste duikles! Deze dag heb ik les in het zwembad. Ik ben benieuwd hoe het gaat! Maar, aangezien ik geen watervrees heb, denk ik dat het wel goed gaat komen. Dan kan ik namelijk gaan duiken als mijn zus hier is!! Heb er nu al zoveel zin in!!!!

Ik heb ook een paar foto's toegevoegd van afgelopen week, en mijn dagje in auckland vorige week!

Liefs,

Jacintha

Reacties

Reacties

Gonda

Hallo Jacintha,
Je hoeft je niet vervelen als ik je blog zo lees. Werk dat je met plezier doet, leuke nieuwe vriendinnen, sporten en nu binnenkort ook nog 10 dagen vrij. Als ik de foto's zie lijkt het erg nat daar, maar dat is misschien niet zo. Bij jullie gaat nu natuurlijk het voorjaar beginnen en straks de zomer. Dan is een duikbrevet een extra-tje, heerlijk genieten van de onderwaterwereld.
Hartelijke groetjes, Gonda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!