jacintha.reismee.nl

laatste verslag van 2014

Heey allemaal!

Ik heb een tijdje niet geschreven, maar hier is het laatste verslag van 2014! Het volgende verslag komt weer in 2015!!

Afgelopen weken waren weer heel leuk! Ik heb gewerkt met de kids, heb veel gedaan met vrienden en heb genoten van mijn tijd hier.

De kinderen hebben nu schoolvakantie (zomervakantie) dus dat betekend hele dagen werken. Maar dat betekend ook weer heel veel leuke dingen doen!

Zo zijn we afgelopen vrijdag naar de SANTA CLAUS SHOW geweest. Een theater voorstelling over de kerstman. Dat was heel erg leuk! Er komen vast nog wel meer leuke activiteiten deze zomervakantie!

Ik moet eerlijk zijn.. woensdag 17 december was toch wel de leukste dag.. want... MIJN ZUS KWAM AAN IN NIEUW ZEELAND! Jaa de tijd vliegt. Het duurde eerst nog zo lang maar nu is ze toch echt hier! Momenteel is ze op het zuidereiland maar... Vanaf 25 december t/m 13 januari gaan wij samen reizen!! Ik heb er onwijs veel zin in!!

kerstochtend ben ik nog bij mijn gezin maar 'smiddags vlieg ik naar Wellington waar onze reis van start gaat. Dus ik heb kerst met mijn gezin hier maar ook met mijn zus! Wel gek hoor, kerst vieren in de zomer. Het wordt nu namelijk echt zomer hier, eindelijk komt de zon en wordt het zo'n 22 a 23 graden! Heerlijk warm dus!

Hopelijk vliegt de tijd niet te snel, want dan betekend het dat de vakantie met mijn zus ook weer zo voorbij is! Ik ben nu namelijk al bijna 4 maanden hier!

Op de planning van de komende weken staat:

- Tongario crossing
- Waitomo caves
- Duiken bij White Island
- Oud & nieuw in Auckland
- Duiken bij Poor Knights Island
- Duiken naar het schipswrack " The rainbow warrior"
- Naar het hot water beach gaan
- Waiheke Island

Allemaal leuke dingen dus voor de reis met mijn zus! Ik kan niet wachten!!! (je kunt, als je wilt, online kijken wat het allemaal is... )

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een vrolijk, gezellig nieuw jaar!

See you in 2015 !

liefs,
Jacintha

Reacties

Reacties

Nicolette

he meis, veel gedaan en .... Veel voor de boeg!!
Geniet ervan????

Gonda

Fijne kerst en goede jaarwisseling. Geniet van je vakanyie straks metje zusje. X en groetjes!!

oma

Hartelijk bedankt voor je Kerstgroeten. Mijn verjaardagsfeest gisteren was geweldig. Jullie hebben mij enorm verwend. Ik kreeg een nieuwe TV en een laptop. Nu uitvinden hoe alles werkt maar met de hulp van Joop moet dat lukken. Ook kreeg ik een boek "100% Gonny"" vol met foto's en lieve berichtjes van iedereen ook die van jou echt geweldig. Ik wens jou en Samantha een heel fijne tijd samen en een heel gezellige jaarwisseling. liefs oma

Ilse

Zo wij zijn weer helemaal bijgelezen ;-) Wat heb je al veel ondernomen en wat een gave kerstkaart heb je gestuurd! Leuke plannen met je zus. Geniet ervan!

Liefs René & Ilse,
en een dikke groepsknuffel van
Timur * Yordin
Pippa * Mauro

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!