jacintha.reismee.nl

Laatste blogverhaal!

Hallo allemaal!


Dit is het dan, mijn laatste blogverhaal!
De afgelopen maand was voor mij een maand met verschillende emoties.. Ik heb me nog nooit zo gek gevoelt! Ik heb afscheid moeten nemen van vrienden én van mijn beste vriendin Ulrika. Zij is vorige week weg gegaan!
Gisteren ben ik uiteten geweest met de familie. Ik heb een fotolijstje gekregen met een foto van mij en de kids erin. En een ketting met een vishaak (Hei Matau) eraan, gemaakt van groene nephrite Jade. Die vishaak symboliseert geluk, het geeft veiligheid over het water en wordt vaak door reizigers gedragen. Het is een enorme eer om dit als een kadootje te ontvangen!

Vandaag is dan mijn laatste dag dat ik werk. Ik ga deze ochtend met de kids naar de film inside out en als lunch gaan we naar het Nederlandse restaurant!

Het leuke van mijn laaste week is dat... TINEKE NU ONDERWEG IS NAAR NIEUW ZEELAND!. Morgenmiddag ga ik Tineke ophalen van het vliegveld! We blijven nog een paar nachten bij de familie slapen, maar maandag slapen we een nachtje in ons hostel want dinsdagochtend vroeg gaan we naar het zuidereiland!! Lekker samen genieten van onze vakantie en rondreizen in het mooie gedeelte van Nieuw Zeeland!

Ik zie jullie weer als ik terug ben in Nederland!

Lots of love xxx

Reacties

Reacties

Gonda

Heel veel plezier op je reis naar het zuidereiland.

Ilse

Have fun! En tot over een maand.

XX Ilse

P.S. Timur vindt het tijd worden dat je terugkomt..."het voelt bijna als 2 jaar."

Oma

Geniet van deze reis samen met je vriendin. Ik heb genoten van al de verhalen die het afgelopen jaar geschreven hebt liefs oma

Joop Santegoeds

Dat wordt een emotionele tijd voor je, afscheid van een periode afscheid van mensen, plaatsen enz. Maar ook weerzien van vrienden, familie en "oude" plaatsen. Niets is meer hetzelfde na deze ervaring. Jij bent "rijker" zelfstandiger geworden en je leven is veranderd. Ik wens je een goede reis naar huis en natuurlijk in je leven. Ook jij bent een bijzonder mens. Ik hoop je snel weer eens te zien en naar al je bijzondere verhalen te mogen luisteren. Het was leuk al je ervaringen mee te mogen maken via deze blog. Tot snel.

Nicolette

een heel bijzonder jaar zit er nu bijna op!! Zondag afsluiten met hutspot en"tissues" . En dan heel veel genieten met tineke op het zuidereiland! Ga je het alvast verkennen voor ons, want na al die verhalen en fotos wil ik er snel een keer naartoe xxxxxxx tot snel

Mariska

Nou meis dan is het zover! Wat een avontuur en nu nog lekker genieten met je vriendin! Tot snel lieverd kussss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!