jacintha.reismee.nl

Het is zover!!

Lieve allemaal, Vandaag vertrek ik dan eindelijk naar NZ! Net heb ik afscheid genomen van alle lieve kinderen op de BSO. Het was moeilijk om ze gedag te zeggen. Zodra ik de hoek om was gingen de sluizen open en kwamen er toch een paar tranen uit. Jeetje wat is het moeilijk om afscheid te nemen van zoveel kinderen waar ik de afgelopen 2 jaar mee heb gewerkt... Nu nog afscheid nemen van mijn ouders, maar dit doe ik pas op Schiphol. Daarna begint de grote reis! Eerst naar Dubai, dan door naar Sydney en vervolgens door naar Auckland waar mijn host family op me wacht. Ik heb er onwijs veel zin in! Jullie horen snel weer van me. Liefs, Jacintha

Reacties

Reacties

Gonda

Fijn dat je ons allemaal op de hoogte gaat houden van je wel en wee daar aan de andere kant van de wereld. Ik vind het fantastisch dat je je hart hierin volgt, ook al is het moeilijk afscheid nemen. Goede reis en dikke knuffel van je tante.

mariska

Ja lieverd het is zover! Houd ons op de hoogte van je avonturen! Zullen zo nog wel wat tranen vallen haha ;)
Gaan je missen meis, geniet ervan!

René & Ilse, Timur ? Yordin ? Pippa ? Mauro

Lieve Jacintha,

Hopelijk heb je een goede reis.
Geniet ervan en maak er een onvergetelijke reis van. Erg leuk om hier op de hoogte te blijven.

Dikke knuffel van ons

oma

Lieve Jacintha,

Dat was even schrikken om zonder koffer te staan maar gelukkig is alles opgelost. Moet je veel nieuwe rijlessen hebben. Rijden ze links?
Het echte werk is nu begonnen he veel succes en liefs van oma.

Nicolette

Mooie fotos meis, en wat heb je al veel gedaan en gezien.
Veel plezier de komende week in auckland!

oma

Kom net thuis van een weekend bij oom Albert en nu vlug de fotos van jou bekeken. Reuze leuk om de omgeving waar je woont te zien leuk zo vlakbij de zee.
Went het al een beetje? Liefs oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!