jacintha.reismee.nl

weer een maand verder, weer een maand dichter bij het einde.....

Lieve allemaal,


Zoals de titel van het verhaal al zegt, we zijn weer een maandje verder en dat betekent ook weer een maandje dichter bij het einde. Over 2 maanden is Tineke al hier en vliegen we al bijna naar het zuidereiland! Ongeloofelijk hoe snel het gaat!!

Wat is er de afgelopen maand gebeurd? Niet veel, maar ook weer niet weinig.


Ik heb hard doorgewerkt aan mijn studie en ben nu zover dat ik alleen nog maar mijn eindopdracht voor deze module hoef te doen(hoeft officieel pas 4-07 af te zijn!). Dus ik heb nog alle tijd om dat te regelen!
Daarnaast is Daniel 5 jaar geworden dus dat betekent dat hij nu naar school toe gaat! Wel een gek iets hoor, dat ik hem oppeens ook naar school toe breng... Hij ziet er zo lief uit in zijn schooluniform!!

Vorige week ben ik een paar dagen naar Pukekohe geweest, daar woont Rik een Nederlandse aupair die ik tijdens mijn oriëntatiedagen hier heb ontmoet. Na 8 maanden hebben we elkaar eindelijk weer eens gezien! Het was een super geslaagd weekend met veel gezelligheid!

Ik heb ook al een soort afscheid moeten nemen van Romy, ze is momenteel op Fiji en ik zie haar alleen volgende week nog op haar afscheidsborrel. Dan gaat ze nog reizen en dan toch echt weer terug naar Nederland! Maar daar kan ik altijd nog met haar afspreken natuurlijk, dus het afscheid is maar tijdelijk!

Afgelopen week heb ik ook weer een echte Jacintha actie gehad... wat het dit keer weer is... nou ik zal het je eens vertellen;

Ik was druk bezig met het eten koken. Ik moest de courgette snijden/raspen. Dus ik pakte de rasp. alleen deze rasp had ook een deel met een scherp mes... en weet je het al? neog niet zeggen hoor dan vertel ik het nog even verder. Doordat een deel van de rasp eruit viel schrok ik en toen TSJAP! het scherpe mes kwam tegen me vinger.. en nu?? Nu heb ik 3 hechtingen! (oepsie!) Volgende week mogen de hechtingen er weer uit :) Hopelijk herstelt me vinger helemaal goed :)

Dit was het weer voor deze keer! Ik zal proberen wat vaker te schrijven, maar mijn planning nu wordt wat drukker omdat het einde in zicht komt!


Tot snel!
Liefs, xx

Reacties

Reacties

Gonda

Fijn om weer van je te horen. Inmiddels heb je natuurlijk gehoord dat je Oma is overleden. Gecondoleerd, Jacintha. Wel raar voor je, denk ik, dat je niet bij de uitvaart kan zijn.
Groetjes, Gonda

oma

Net je laatste brief gelezen. Dat was een pijnlijke ervaring denk ik zo. IK wil je condoleren met het overlijden van je oma. Morgen ga ik afscheid van haar nemen ,verdrietig dat je er niet bij kan zijn maar in gedachten ben je dat vast wel.
Liefs van oma

Nicolette

he meideke, echte J acties !! Geniet er nog van en straks veel plezier met Tineke, love you xxx

mariska

Auww meis oppassen jij! Nog even en dan weer terug bij ons.
in gedachten ben je er woensdag bij lief kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!