jacintha.reismee.nl

Het is alweer maart!

Heyhey!

Februari is alweer over en maart is weer begonnen!
Afgelopen weken waren niet heel bijzonder. Ik ben weer vollop aan het werk! Maar ik geniet nog iedere dag dat ik hier ben en wil voorlopig nog niet naar huis hoor!

Met de kids gaat het onwijs goed. Ze zeggen nu iedere dag tegen me...:

I don't like you... (uhhm bedankt?!)
I don't hate you... (gelukkig!)
BUT I LOVE YOU! ( aahh zo lief!!)

Ik moet er nog niet aan denken om afscheid te moeten nemen van de kids! Het voelt zo goed hier, gewoon thuis!
In mijn vrije tijd ben ik de afgelopen weken een aantal keer naar het strand geweest.. Jaa dat kan hier want het is nog steeds zomer! Ik ga er nog zo veel mogelijk van genieten want voordat ik het weet is het herfst en winter! BRRR koud!!!

Ook de kids zijn weer helemaal gek van het loomen... (je weet wel die leuke gekleurde elastiekjes?!) Afgelopen week heb ik 8 turtles gemaakt. Voor beide jongens 4, en dan natuurlijk wel de ninja turtles he! haha. Ook hebben we hartjes gemaakt en heel, maar dan ook echt heel veel armbandjes, kettingen, ringen en hoofdbandjes! De kids kunnen er echt uren mee bezig zijn en dan zijn ze zo lief aan het spelen dat ik ze maar niet vertel dat ze tv mogen kijken. Is soms ook wel goed voor ze hoor, niet teveel tv kijken. haha.

Zometeen skypen met zussie lief en dan slapen.. Morgen officieel vrij maar ik ga op de Kindy van Daniel een appeltaart bakken met de kids. Ze hadden gevraagd of ik iets Nederlands met ze wou bakken, en wat is nou lekkerder voor de kids dan verse appeltaart! Hmmmm Smulleeen!!!!

Lots of love!

Reacties

Reacties

Gonda

Jij bent een goede ambassadeur voor de Nederlandse gezelligheid, dat heb ik wel in de gaten! En een warme, geurige appeltaart, daar win je alle harten mee, where ever you are.
Jij geniet nog even van de zomer, wij beginnen hier op Mallorca aan de lente. De amandelbomen bloeien en ook het onkruid steekt de kop weer op in de tuin. Lekker bezig om straks te kunnen genieten van de bloemen en het fruit.
Wist je trouwens dat mijn reisgids klaar is? Ik ga er volgende week een stel ophalen bij de uitgever (even in NL voor de verjaardag van Eric). Ook de Duitse versie! Ben eigenlijk best wel trots.
Veel groeten, ook van Joop,
Gonda

oma

Reuze leuk om weer iets over je te lezen. Taarten bakken
is jou wel toevertrouwd en een Hollandse appeltaart is beslist een traktatie. Hier is het nog geen lente maar hopelijk duurt dat niet meer zo lang. Nog even en ik ga naar Mallorca voor een paar weken.
De etage van Samantha is heel gezellig ingericht, ik was er met haar verjaardag maar ze heeft je vast wel een foto opgestuurd.
Veel liefs van oma

Nicolette

He meis, nog ff en dan mag je niet eens meer weg van the boys en..... Je moet nog wel efkes blijven want je kamer hier is verhuurd aan de tuinstoelen, hihi . Blijf bewust genieten meideke, het aftellen gaat sneller als je over de helft bent, helaas.....????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!