jacintha.reismee.nl

nog maar 39 dagen

Heey allemaal,


Over 39 dagen heb ik mijn laatste werkdag er alweer opzitten! Dan begint mijn reis met Tineke en is het daarna weer tijd om terug te keren naar Nederland!
Ik heb onwijs veel zin in mijn trip met Tineke! Maar aan de andere kant is het ook jammer om weg te gaan bij het gezin.

De afgelopen weken waren weer gezellig. Ik heb veel tijd met de kinderen en de familie doorgebracht. Josh heeft nu iedere woensdag voetbal en Daniel en ik vermaken ons dan met z'n twee terwijl we wachten totdat de training voorbij is. Vrijdags heeft Daniel (ripper)rugby en dan komen Jen en Pete ook naar het rugbyveld. Dan staan we met z'n alle naar hem te kijken en hem aan te moedigen. Heel gezellig dus!

Afgelopen vrijdag had Daniel zijn eerste rip! (een strookje die je van de tegenstander moet aftrekken zodra hij/zij de bal heeft.)

Hier hebben we al heel wat koude nachten erop zitten, het wordt alweer een beete warmer zelfs! Overdag is het al warmer dan het de afgelopen weken was. Maar het kan zo maar ineens weer omslaan en heel koud worden.
Hopelijk wordt het op het zuidereiland straks niet al te heel koud aangezien we gaan kamperen in onze camper! haha.

See you soon!

Reacties

Reacties

Mariska

Was leuk weer even te skypen lieverd! Geniet nog even daar! Love you kusss

De bende uit Vleuten

Time flies! Geniet nog "even" bij je gezin en al het moois daar. Super gaaf dat je dit hebt gedaan! See you soon

De bende uit Vleuten

Liefs en een dikke knuffel,
René & Ilse,
Timur * Yordin * Pippa * Mauro
en een poot van Choemba

oma

Ja het gaat nu snel hoor. Geniet nog maar even van alle gezellige dingen en van de beiden jongens. Je hebt vast veel foto's van ze gemaakt. Het verblijf daar was een grote uitdaging he. liefs van oma

Nicolette

time flies, als je het naar je zin hebt!! Dus heeeel bewust genieten van iedere dag in campbells bay. En dan ....... Een super mooie reis maken met Tineke ???? veel plezier ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!