jacintha.reismee.nl

Awesome first week!

Heey allemaal,

Wat gaat de tijd snel! Ik zit hier nu alweer een week. Maar wat was deze week geweldig zeg!

Ik zal jullie even vertellen over het gezin:

Jen (hostmom), is heel erg aardig en zorgzaam. Ze zorgt ervoor dat ik het erg naar mijn zin heb en me heel erg op mijn gemak voel.
Pete (hostdad), isheel behulpzaam.Hij legt alles goed uit en helpt me daar waar nodig is.
Josh, de oudste, voelt zich erg op zijn gemak bij mij. Hij wil graag de hele tijd loomen (leuk hé, zo'n nieuwe trend) of hij wilt met de lego spelen. Hij is heel erg actief!
Daniel, de jongste, vind het erg leuk om samen spelletjes te doen. Vooral angry birds vind hij leuk, of samen even een potje stoeien! Ook hij is heel erg actief.

Het is een heel leuk, actief en vrolijk gezin. Na 3 dagen voelde ik me al helemaal thuis bij hun.

Mijn werkweek startte officieel afgelopen dinsdag, maandags ben ik altijd vrij. Dinsdag had ik ook mijn eerste én enigste rijles. Deze ging heel goed, volgens de instructeur. Het links rijden ging mij erg goed af, alleen had ik soms moeite met de ruimte inschatten aan de linkerkant van de auto, maar dat is normaal volgens de instructeur.

De eerste paar dagen was een van de ouders nog thuis om mij wegwijs te maken, helaas was Daniel ziek dus waren de ouders nog iets langer thuis dan gepland. Maar vrijdags was Daniel weer beter dus kon ik hem eindelijk naar de kindy brengen. Nu hebben alle juffen mij gezien en weet ik waar ik de kids moet droppen iedere ochtend.

Trouwens...wist je dat je in één week tijd al heel veel dingen kunt doen! Ik heb een strandwandeling gemaakt vanaf het strand in Campbells Bay (mijn woonplaats) naar het volgende strand. Daar heb ik heerlijk genoten van het terrasje en heb ik een beetje rond gekeken in de winkels.
Vervolgens ben ik wezen shoppen in Takapuna, een plaatsje verderop. En ik hebhet winkelcentrumin Milford verkend, ook een plaatsje in de buurt. En vandaag ben ik naar Bethells Beach geweest, in west Auckland dat werdt vervolgt door een koffiebar in Downtown.

Allemaal leuke dingen voor een eerste week! Wat nog leuker is, is dat ik 4 andere au pairs heb ontmoet. Eentje woont echt letterlijk 400m verderop. De andere 3 wonen een stukje verder waarvan een veel verder, namelijk in Downtown(buurt van Auckland)

Mijn Engels wordt ook al veel beter. Ik begin nu al in het Engels te denken en soms kan ik niet eens meer op de Nederlandse woorden komen. Dat is eigenlijk best wel gek!

Volgende week zondag staat er een tripje naar Auckland City gepland. Hier ga ik samen met Karlijn, een Nederlandse au pair, gezellig wat drinken. Misschien blijf ik er ook wel overnachten zodat ik wat meer van de stad kan zien!

Al met al een awesome first week!

Liefs,
Jacintha

Reacties

Reacties

Natascha

Jeej, wat gaaf zeg, leuk te lezen dat je het erg naar je zin hebt.
Je krijgt de groeten van mijn moeder. Ze vind het ook leuk om te horen hoe het met je gaat.

XXX Natas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!