jacintha.reismee.nl

Vakantie!!

Hey allemaal!

Sinds gisteren heb ik officieel 10 dagen vakantie! De familie is naar Fiji, en ik heb het huis voor mezelf alleen!

Afgelopen week hadden de kinderen al vakantie, dit betekende dat ze de hele dag thuis waren! Erg gezellig :)

Dinsdags zijn we naar MOTAT (museum of transport and technoligy) geweest. Dit was heel erg leuk! Je kunt een deel van de foto's op mijn blog bekijken :) De kinderen waren hier al vaker geweest, maar het blijft erg leuk. In de vakantie hebben ze speciale activiteiten. Deze vakantie konden de kinderen bijvoobeeld katapuls maken, of ze konden proberen de rijst van het zand te scheiden.
Ook kon je met een oude tram naar de andere kant van MOTAT gaan. Hier hadden ze oude (oorlogs) vliegtuigen en miniatuur boten. Heel leuk!

Woensdags was Josh bij de YMCA (gymnastiek) ze hebben hier een speciaal programma tijdens schoolvakanties voor de kinderen. Ik was dus de hele dag alleen met Daniel. Daniel wou graag met de bus naar Takapuna om daar een Kiwiyo (frozen yoghurt) te halen. Ook hebben we samen met z'n 2e geluncht in Takapuna. Daarna snel terug om Josh weer op te halen. Een zeer gezellig dag.

Donderdags waren beide jongens thuis. We hadden spiegels gemaakt. Heel creatief! De spiegels zijn gemaakt van plastic lepels... hmmm hoe zouden we dat nou toch gedaan hebben? Neem maar een kijkje bij mijn foto's!

Vrijdags was Josh weer bij de YMCA, dus Daniel en ik hadden de dag voor onszelf. Daniel wou weer heel graag met de bus een Kiwiyo halen, dus dat hebben we maar gedaan. Terug bij thuiskomst gezellig samen spelletjes gespeeld en daarna Josh opgehaald. Toen we weer thuis waren hebben we pretsels gebakken.. hhmmm jammiee!!
' s avonds ben ik samen met Ulrika naar een andere Au Pair geweest. Ze had een soort van afscheidsparty omdat ze naar het zuider-eiland gaat om daar verder te werken bij een nieuw gezin. We waren met een hele groep Au Pairs (16). We zijn, nadat we de halve avond bij haar thuis waren, downtown gegaan en zijn naar een club geweest. Erg gezellig!
Gelukkig konden weblijven slapen bij de andere Au Pair!

Zaterdags heb ik eigenlijk niet zo heel veel gedaan. Ik moest 's avonds oppassen op de kids. Maar die sliepen vrij snel dus ik had een rustig avondje.

Zondags was denk ik toch wel de leukste dag van de week! Ik heb namelijk mijn eerste duikles gehad! Dit was zooo gaaf!! Ook heb ik zondag mijn gehele theorie afgerond dus ik kan binnenkort mijn openwater duiken gaan maken. Dit betekend dus dat ik over een paar weken mijn certificaat heb! (als het allemaal goed gaat tenminste).

Vandaag heb ik weer een andere au pair ontmoet. Een vlaamse, dus we konden gewoon Nederlands praten. Maar iedere keer begon ik in het Engels, omdat ik dat zo gewend ben. hahah. Dus ze zei steeds... je kunt gewoon nederlands praten. hihi. Maar ze betrapte zichzelf ook een paar keer erop dat ze engels praate ipv nederlands!

Komende week gaat vast weer een leuke week worden! Vergeet niet om te foto's te bekijken!

Cheers!!

Reacties

Reacties

oma

Geweldig wat je allemaal doet en beleeft. ik lees je berichten met heel veel plezier. Als je terug komt kunnen we toch nog wel met elkaar praten en elkaar verstaan he. Liefs oma

Gonda

Wat ben je toch een bezig bijtje!! Erg leuk dat je ons iedere week op de hoogte houdt. En ik ben heel benieuwd hoe de eerste open water duik je gaat bevallen. Hier alles ok, druk met de voorbereidingen voor de invasie van Oma, Marion, Ton, Chico, Amy, Gina en Boy. Ze komen een paar dagen en dan kunnen we met elkaar mijn verjaardag vieren. Dus je snapt, ook hier veel gezelligheid.
Succes met alles en geniet van je vakantie

Liza

Haha HOLLANDER :p

Nicolette

Altijd lekker wakker worden zo op de maandag, een gezelli verslag en ........ Nice pictures!!
Zo te zien is het zeewater al wat aangenamer geworden.
Werk ze en geniet ze de komende week. O ja, maar goed dat fb onbeperkt vrienden- ruimte heeft!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!