jacintha.reismee.nl

2 maanden!

Hey Allemaal!

Afgelopen week was niet zo'n heel spannende week. Ik heb geen hele bijzondere activiteiten gedaan.Ik ben nu vooral aan het letten op mijn geld want....

Over 2 maanden komt ZUSS!!!! ik heb er zo'n zin in! We hebben al gekeken naar wat we willen doen dus nu wordt het weer een beetje op mn geld letten. Haha.

Gelukkig komt de zomer eraan dus kan ik lekker naar het strand toe, dat is tenslotte leuk en gratis!

Afgelopen week was Josh ziek dus was hij 2 dagen thuis. We hebben er wel 2 leuke dagen van gemaakt. We hebben gezellig spelletjes gespeeld en we zijn 2x naar Kiwiyo gewesst, Ijs is erg goed voor als je behoorlijke keelpijn hebt ;)

Daarnaast kwam ik er even achter dat ik alweer 2 maanden hier ben! Wat vliegt de tijd toch. Ik dacht das ik er pas 1 a 1 maand en 2 weken was maar het blijkt dus al langer :)

Tijd vliegt als je het naar je zin hebt!

Ik hoop dat komende week wat meer met zich mee brengt. Maar dat gaan we wel zien!

Cheers en tot volgende week!

Reacties

Reacties

Nicolette

Ja ja ik ga bijna medelijden met je krijgen omdat het zo'n saaie week was! Gelukkig blijft er dan tijd over om te scrappen en je te verheugen op dec en jan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!