jacintha.reismee.nl

27/10 t/m 2/11

Heey allemaal,

Afgelopen weekend was hier het Labor weekend (een lange weekend voor iedereen. Dan is heel Nieuw-Zeeland vrij). Dit betekende dat Pete ook maandag thuis was. Het gezin was de hele dag op stap dus ik was alleen thuis :). Het goede daaraan is dat ik mijn boek eindelijk heb uitgelezen. Ik heb meer dan 170 pagina's gelezen op 1 middag, en dat is een record voor mij. haha.

Pete moest maandag avond voor 2 dagen naar Australie, dit betekende dat Jen en ik alleen aten met de kids. Heel gezellig! We hadden maandag een reuze pizza, geloof me hij was echt groooooot!

Dinsdags heb ik gewoon gewerkt zoals altijd, en 's avonds, zoals iedere week, naar de koffiegroep geweest. Maar We zijn ook naar de film "Love,Rosie" geweest. Dat was een super mooie film. En alle au pairs, 13 in totaal, zaten te huilen aan het einde. Haha!

Afgelopen week heb ik ook weer een nieuwe au pair ontmoet :) Ze woont in het plaatsje naast mij en ze is hier ongeveer dezelfde tijd als ik hier ook ben/blijf.

Afgelopen vrijdag was het HALLOWEEN! Dat vieren ze hier iets meer dan in Nederland. De kinderen gaan 'savonds de straten op voor "trick or tread". Dat deden Josh en Daniel dus ook. Maar we hadden een halloween-party bij iemand dus de kinderen gingen met een grote groep de straat op :)
Toen we 's avonds weer thuis waren was er nog een kleine street party, we zijn daar maar even gebleven maar ik heb wel mijn buren en andere mensen uit de straat ontmoet. Ze zeiden, ben je hier al 2 maanden ??? Ik heb je nog nooit gezien. hahah!

Zaterdags was een relax dagje, samen met Ulrika ben ik naar het strand geweest en hebben we lekker in de zon gelegen voor een paar uur. Vervolgens onze favoriete lunch gegeten, SUSHI, en daarna nog samen naar de winkels geweest om gewoon te kijken en niets te kopen ;)

Vandaag was weer even een relax dag, ik heb lekker filmpjes gekeken en wat tijdschriften gelezen.

Morgen ontmoet ik weer een nieuwe au pair, ze is net "verhuisd" naar Albany, een plaatsje hier dicht bij. Ze woonde eerst ergens anders in NZ maar ze is nu bij een ander gezin gaan werken.

Cheers en tot volgende week!

Reacties

Reacties

Gonda

Hi lief nichtje,
Jij komt straks terug met een hele sliert nieuwe vriendinnen! Fijn dat het je zo goed bevalt.
Vele groetjes uit zonnig Mallorca, ook hier nog zomer, 24+ graden.

oma

Lieve Jacintha,
Ik ben net thuis van een weekend bij oom Albert. Het was gezellig zoals altijd. Het was voor jou ook weer een week vol afwisselingen, nieuwe ervaringen en een nieuwe vriendin. Ik begrijp uit je verhalen dat je het enorm naar je zin hebt.
Heel veel plezier en tot je volgende bericht.
Liefs van oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!