jacintha.reismee.nl

3-11 t/m 9-11

heey allemaal!

Afgelopen week heb ik weer het e.e.a. gedaan :)

Maandag3 november heb ik een nieuwe au pair ontmoet. Ze is net vanaf een ander gezin verhuid naar de North Shore. En zoals gewoonlijk hebben we koffie gedronken. haha. 's Middags sportief gedaan met de boys, we hebben gevoetbald voor ongeveer 40/45 minuten. Erg leuk!
's Avonds ben ik samen met Ulrika wezen winkelen. Ik heb al 2 kerstkadootjes gekocht voor de jongens (ja ik ben er vroeg bij. haha)

Dinsdag 4 november was Pete jarig. Ik heb Pete en Jen hun gezamelijke kado gegeven, een familie fotoshoot, ze vonden het erg leuk. Josh had op school de country cross dat is een soort hardloop wedstrijdje. Hij wou heel graag en de top 10 komen en dat is hem gelukt! Hij werdt 10de, dus met de hakken over de sloot, hihi.
Josh had een playdate na school dus gingen Daniel en ik naar de speeltuin, en als extra verassing hebben we samen een ijsje gehaald.
En ik heb voor het eerst een hollandse gehaktbal gemaakt! Ze vonden het heel lekker, Jen en Pete dan, de kinderen hebben het wel geproefd en er iets van gegeten maar ze vonden het niet super lekker.

Woensdag 5 november was weer een normale dag, Josh naar school gebracht en met Daniel naar gymnastics geweest. 's Avonds zijn we uit eten geweest voor Pete's verjaardag. Nouja uiteten... we zijn naar de pizzeria geweest.

Donderdag 6 november ben ik in de middag met Ulrika en Brianna (haar hostkid) naar de speeltuin geweest, Brianna wou de hele tijd met ons spelen en alles was me, me, me. haha. Maar het was gezellig! 's Avonds met Ulrika en Kathi naar de winkels geweest en gewoon een beetje rondgehangen in het winkelcentrum. Ulrika moest een nieuwe camera kopen, en dat is gelukt. haha.
Aan het einde van de avond nog geskyped met mijn lieve vriendinnetje Denise! Dat was ook wel weer even nodig zeg! Pfjoew wat had ik haar al een tijdje niet meer gesproken!

Vrijdag 7 november was overdag weer zoals altijd, werken en sporten. Aan het einde van de middag gingen we naar Greg's huis (de broer van Jen). Daar hebben de kids in het zwembad gespeeld en hebben we gegeten. 's Avonds hadden we het mooie zicht op Greg's vuurwerk. Hij had onwijs veel, zeker wel voor 30-40 minuten zitten kijken naar wat hij allemaal afstak. Het was onwijs gaaf!

Zaterdag 8 november was een speciale dag.. IK HEB MIJN PADI GEHAALD! Ik had de laatste dag van mijn duikcursus dus ik kan nu met zus gaan duiken als ze hier is! Het was weer erg leuk om te doen, we hebben bijvoorbeeld steen, papier, schaar gespeelt onderwater en "gespeeld" met stenen. Erg leuk dus!
's Middags gingen we met de hele familie taart eten in het park voor Pete's verjaardag en 's avonds een meidenfilmavond gehad bij Liza. We hebben de film gone in 60 seconds gekeken. Blijft een goede film!

Zondag 9 november was een beach dag. Samen met Ulrika en Liza naar long bay beach geweest, daar kwamen ook nog 2 nieuwe au pairs naar toe. Dus mijn vrienden groep is weer uitgebreid! Het was een erg leuke ochtend/middag. Helaas ben ik ook verbrand... :( Maarja dat komt ervan he als je telang in de zon ligt. haha.

Vandaag is de nieuwe week weer gestart, we gaan zien wat deze week weer gaat brengen!

Liefs,
Jacintha

p.s. vergeet niet de foto's te bekijken van afgelopen week!

Reacties

Reacties

Gonda

Dank voor de laatdte update. Volgens mij verveel je je geen seconde. En je Engels zal ook wel vloeiend zijn.
Groetjes,
Gonda

oma

Bedankt voor je verhalen van de afgelopen week en de leuke foto's. Is dit de hond van de familie?
Liefs van oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!