jacintha.reismee.nl

10-11 t/m 17-11

heey allemaal,

Allereerst.. HAPPY BIRTHDAY TO MY DADDY! Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag papa.

Afgelopen week eigenlijk niet heel veel bijzonders gedaan.

Ik ben een paar keer koffie wezen drinken met Liza en Kathi. Ook ben ik naar de Dream AuPair koffiegroep geweest. Er zijn weer heel wat nieuwe au pairs aangekomen. Toevallig gaan er ook een paar mee met de weekendtrip aankomend weekend. Gezellig!!

Ook heb ik samen met mijn zus de auto en een paar hostels geboekt voor onze reis!! JAA nog maar 28 dagen totdat ze komt en dus nog 38 dagen totdat we samen kunnen reizen!! JOEPIEE!!!! Ik heb er zo'n zin in !!

Ook de auto en hostels voor mijn reis met Sjoerd zijn geboekt! Hij komt eind januari, dus nog 2,5 maanden. Maar de tijd vliegt! Kan niet wachten totdat ik hem zie!

Vrijdags heb ik samen met de kinderen pizza's gemaakt. Dat was een leuke (en lekkere) activiteit :D

Zaterdagavond moest ik oppassen. Het regende keihard en Josh was een beetje bang voor de regen. Hij durfde niet te gaan slapen tenzij ik naast hem bleef liggen, dus als lieve aupair doe je dat wel. Ik heb ongeveer 30 minuten naast hem gelegen totdat hij eindelijk sliep. Daarna was alles goed :)

Zondags samen met Liza naar de winkels geweest. Ik heb daar een onsie gekocht, das lekker warm voor de winter (die pas start in juni/juli). Nu waren ze afgeprijsd omdat het winterseizoen is afgelopen. Das mooi meegnomen dacht ik zo!

Vanochtend geskyped met Tineke. Das was weer erg gezellig! Helaas duurt het nog wel lang voordat ik haar zie. Pas eind juni/ begin juli... Maar de tijd vliegt dus voordat ik het weet ben ik alweer thuis en wil ik heel graag weer terug naar NZ. haha.

Cheers en tot volgende week!

Reacties

Reacties

Gonda

Je lijkt wel een grote teddy beer. Wist niet dat het daar zo koud werd in de winter. NZ ligt dus toch dichterbij Antartica dan ok dacht...
Groetjes
Gonda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!