jacintha.reismee.nl

18-11 t/m 30-11

Heey allemaal!

afgelopen 2 weken waren weer leuke weken met genoeg avtiviteiten! Zo ben ik onder andere naar muriwai beach geweest en de bau of island!

dinsdag 18 november was niet heel speciaal. Ik heb gewoon lekker gewerkt en er een hele leuke dag van gemaakt met de kids.

Woensdag 19 november was bijna zoals elke woensdag. Ik ben met Daniel naar gymnastics geweest. Dat was erg leuk want het thema die dag was "achteruit". Bijna alle oefeningen moesten achteruit. Dat was erg leuk om te zien. 's middags ging ik met Josh naar zijn zwemles. Voortaan heb ik iedere woensdag zwemles met Josh. Erg leuk om te zien! Daniel gaat dan ook mee en dan zitten we samen naar Josh zijn zwemkunsten te kijken :D

Donderdag 20 novemberwas heel geslaagd. 's ochtends gezellig met Liza en Lina naar Muriwai beach geweest. Het was heerlijk weer en we hebben heel veel vogels gezien (en vogelpoep) Lina was een beetje de pechvogel. Ze had 1x vogelpoep op haar rugzak en de tweede keer kwam ze in de aanval van vogelpoep terechy. Liza en ik konden er wel om lachen, Lina uiteindleijk ook. Maar bahh.. wat is dat smerig zeg!

Vrijdag 21 november was een normale dag. Ik heb gewon gewerkt en tussendoor koffiegedronken met Romy. Ook had ik mijn tas ingepakt voor het weekend. Toch wel lastig hoor.. bedenken dat je mee neemt op een weekend en je maar 1 tas wilt meenemen.

Zaterdag 22 novemberging ik dan eindleijk naar de bay of island. Uiteindelijk anderhalve tas ingepakt meegenomen. Het was een weekendtripje met Dream Aupair in samenwerking met Studenttrip. Dat betekend dat er ook heel veel interns, studenten die hier stage lopen, mee gaan. Het leuke daarvan was dat 90% NL was. Dus het hele weekend konden we Nederlands praten, nouja bijna het hele weekend af en toe ook Engels met de andere studenten/aupairs. We waren zaterdags naar deGlowworm grotten, Whangarei watervallen en dekauri trees geweest. Dit was allemaal tijdens de busreis richting Paihia, waar we gingen overnachten.
'savonds hadden we een thema feest in het hostel. Het thema was BEACH PARTY! Een leuk thema, een leuk feestje!

Zondag 23 november hadden we de dolfijnencruise. Het was een cruise door heel bay of island. We hebben alle eilandjes gezien! Ook hebben we dolfijnen gezien!!! Helaas niet kunnen zwemmen omdat ze baby's hadden, maar wel kunnen snorkelen op een ander gedeelte en dat was ook onwijs gaaf! De bay of island is heel erg mooi! (neem maar een kijkje in de foto's)
Op onze reis terug zijn we nog gestopt bij deHuka watervallen.Ook weer leuk om naar te kijken!

maandag 24 november was niet heel speciaal. Ik had even al mijn foto's en filmpjes bekeken van het weekend. Wat waren dat er veel zeg!

dinsdag 25 novemberwas ik gezellig gaan lunchen met Romy, vervolgens 's middags gewerkt zoals altijd en 's avonds naar de film geweest. The hungergames mockingjay part 1.Het was een leuke film! En het was heel gezellig natuurlijk.

Woensdag 26 november was heel geslaagd. Ik was samen met Daniel naar de winkelsgeweest om de benodigdheden voor de gedragswielen te kopen. (soort rad van fortuin maar dan staat erop hoe ze zich die dag moeten gedragten). Ook gelijk gestart met het zagen. schuren en in elkaar zetten van de wielen. Dat was een flinke klus maar het eerst deel was klaar.

Donderdag 27 november was ik vrij, aangezien we maar 1 auto hadden (de andere was bij de garage) en Jen de kleine auto altijd nodig heeft hoefde ik niet te werken. Zo kon ik mooi verder met de wielen. Ik had alles erop geschreven/getekend en daarna begonnen met het "uithalen" van de letters/tekeningen. Pff wat was dat een klus, en had alleen nog maar het keline wiel af....

vrijdag 28 novemberwas ik weer vrij omdat de auto nog steeds niet klaar was. Zo kon ik mooi het e.e.a. aan de wielen doen. Ik was flink opgeschoten maar ik heb er niet de hele dag aan gewerkt. Ik ben namelijk samen met Liza naar Albany geweest en heb mn haren geknipt! Nu is het (bijna) weer op 1 lengte.

Zaterdag 29 november was niet heel speciaal. Gewoon lekker thuis geweest en gewerkt aan de wielen.

Zondag 30 novemberlaatste dag van de maand november! Vandaag weer Ulrika gezien, ze was 3 weken op vakantie. Ook heb ik de wielen afgemaakt en ze 'smiddags geverfd met de kids. Vervolgend de middag opgepast, maar niet alleen op Josh en Daniel, ook op Ella,Jamie en Mia, hun neef en nichten. Was erg gezellig. Lekker spelletjes gespeeld, pizza gegeten en een film gekeken. Een geslaagde laatse dag van november!

Cheers,
Jacintha

Reacties

Reacties

Nicolette

He meid, lang stuk deze keer! Wat is het toch een mooi land:)

Gonda

Hi Jacintha,
Het is echt een mooi land, jammer dat het zo ver weg is, want anders kwamen we ook 'even' bij je langs!!
Hier is de winter nu ook begonnen met veel regen, zoals dat hoort op Mallorca. Goed voor de natuur en goed voor de vele ondergrondse waterbekkens die gevuld moeten zijn voordat de droge zomer weer begint.
Veel groetjes,
Gonda

oma

lieve Jacintha
Je hebt weer veel beleefd en geniet volop van het prachtige land he .Ik ben druk met de voorbereidingen voor mijn Kerstdiners met bijbehoren menu's en ook voor de lunch ter gelegenheid van mijn verjaardag. Alles verloopt naar wens .Vorige week woensdagmiddag was Samantha hier voor de lunch reuze gezellig.
Nog even en jullie zien elkaar weer ik denk wel dat je daar naar uitkijkt.
liefs van oma

mariska

Leuk meis!! ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!