jacintha.reismee.nl

It's colortime!

Heey allemaal,

Ik ben weer helemaal aan het werk hoor! Geen vakanties meer over!
vorige week weer begonnen na mijn 10 dagen vakantie met Sjoerd. Alles was gelijk weer zoals altijd. Druk, gezellig en soms vermoeiend! Maar het is en blijft leuk met de kids en mijn hostparents.
Het was wel een korte werkweek want vrijdags was een publiekeholiday. Dus ik was weer vrij! haha. Ik ben samen met Ulrika, Frida, Ulrika's hostmom en haar co-worker wezen duiken bij Goat Island, WOOW dat was gaaf! Dit keer niet heel diep geweest, ongeveer 4 tot 5 meter. Maar dat betekende dat we veel langer onderwater konden blijven. De eerste duik waren we 94 (!) minuten onder water en de tweede duik 75! Woow, wat gaaf zeg! En ik heb maar liefst 5 (!!!) pijlstaartroggen gezien!

Het weekend was ook nog even vakantie houden. Ik ben samen met Sjoerd naar Cape Reinga geweest, dit is het noordelijkste puntje van NZ.
Hier kun je de twee oceanen (Tasman zee & South Paccifc) elkaar zien kruisen, heel mooi om dat te zien!

Na het weekend was dan toch echt alle vakantie om. Maar ik heb genoeg afleiding, want afgelopen dinsdag ben ik gestart met mijn online studie! Dus ik kan mooi daar mee aan de slag gaan!
De rest van de week was zoals altijd. Ik moet er niet aan denken dat ik over een half jaar alweer weg moet uit NZ! En dus ook afscheid moet nemen van mijn lieve kids en hostparents. Het voelt hier echt als mijn eigen thuis, mijn huis, waar ik altijd al heb gewoond. Gek he ?!

Afgelopen vrijdag moest ik afscheid nemen van Sjoerd. Het ging beter dan verwacht, niet zo heel veel tranen! hihi. Gelukkig zit ik al op de helft van mijn verblijf en kunnen we hopelijk ook de tweede helft samen aan! (ik heb er volle vertrouwen in).

Tsja en wat doe je om je leven een beetje kleur te geven? Precies! De colorrun doen! Hahah. Vandaag de colorrun gedaan. Het was zeer geslaagd.
We gingen dansend, rennend, vliegend en lopend door de kleuren van de regenboog! Het was heel erg gezellig en wij als bloemenfeetjes waren heel erg vrolijk en danste bijna de hele 5 km! haha.

Dit was het weer voor deze keer!
Ik zal snel weer wat van me laten horen!

Lots of love,

Jacintha

Reacties

Reacties

mariska

Wat gaaf dat je zo hebt gedoken! Stoer hoor van je!!
Geniet nog van je tijd daar lieverd...tijd gaat toch wel snel he.
Dikke kus van ons xx

Nicolette

time fly's ..... Al op de helft van je nw zeel avontuur, de tweede helft net zo blijven genieten hoor !!! Xx

oma

Ja dit was wel een heel bijzondere vakantie zo samen met je zusje en vriend he maar aan alle plezier komt jammer genoeg een eind. Wat studeer je bij de online studie? 19 maart ga ik naar Spanje. Eerst een paar dagen naar Carla en Jan-Kees samen met oom Albert en dan ga ik naar Gonda en Joop tot 10 april met Pasen ben ik dus daar. Vieren ze bij jou familie ook uitgebreid deze dagen? Groetjes en geniet van alle leuke dingen die vast nog komen. xx oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!